در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1595253940918783.jpg

کافه شمرون باملند

تست تایم در کافه شمرون باملند

بعنوان تستر بِهشان  وظیفه دارم که خیلی خوب ببینم و برای شما به درستی اطلاعات کالا یا خدماتی که در تست تایم  استفاده می کنم را شرح دهم .

تست تایم

قبل از هر چیز بهتر است که مختصری درباره تست تایم توضیح دهم. کُپن های تست تایم را برای اولین بار سایت بِهنشان به تسترهای خود ارائه کرد. برای خرید کپن های تست تایم شما فقط ده درصد پرداخت می کنید .مثلا اگر یک کپن تست تایم پنجاه هزارتومان ارزش داشته باشد شما بعنوان تستر فقط پنج هزارتومان پرداخت می کنید و به اندازه پنجاه هزارتومان خرید می کنید.

شرط اینکه از چنین امکانی استفاده کنید این است که در سایت بِهنشان عضو شوید و کاربری خود را به تستری تبدیل کنید. توضیحات کامل تستر شدن درپیج اینستاگرامTehran.behneshan بصورت ویدیو در قسمت هایلایت آمده است.

هدف بِهنشان نشان دادن بهترین برندها می باشد و شیوه آن برای انتخاب،ارائه تست تایم به تسترها است. تسترها که همه ما می توانیم عضوی از آن باشیم از بُن های نود درصد تخفیف تست تایم استفاده می کنند و به برند امتیاز می دهند و نقد خود را می نویسند.

امیدوارم توانسته باشم شرح مختصری از شیوه بِهنشان را توضیح دهم و اما بریم سراغ تست تایم در کافه شمرون باملند

کافه شمرون باملند

توقع من بعنوان یک فرد معمولی از یک کافه چیست؟؟

اگر بخواهم که الویت بندی خواسته هایم از یک کافه را برایتان شرح دهم باید اینگونه باشد که اول از همه فضای کافه، دوم موسیقی و سوم کیفیت ارائه خدمات برایم مهم است. کافه باید احساس خوب دهد. نمی گویم آرامش چرا که شاید شما به کافه ایی بروید که تمش ایجاد هیجان است. ولی در کل شما در یک کافه که معمولا تنها هم نمی روید باید احساس خوب داشته باشید.

کافه شمرون باملند قطعا از نظر فضا امتیازش از پنج پنج است.دیدن چشم انداز عالی به دریاچه چیتگر بسیار لذت بخش است. هرچند که بهترین موقع بودن در کافه شمرون باملند،هنگام غروب آفتاب است اما برای من که  صبح و برای صبحانه به این کافه رفتم نیز این چشم انداز زیبایی های خودش را داشت.

کافه شمرون بام لند

دکوراسیون داخلی و فضا قابل قبول است و هرچند که می تواند بهتر هم باشد ولی شما احساس بدی ندارید. استفاده از گل و گیاه در این کافه بسیار مطلوب است و بزرگی فضا و تنوع فضاها در این کافه بسیار ویژه می باشد.

کافه من ها بسیار خوش اخلاق و به اصطلاح خودمانی باحال هستند. مخصوصا اون آقای که برای شما هر وقت که بخواهید با یک قوری بزرگ چایی دمی می آورد و این یکی از همان ویژگیهای بسیار خوب این کافه است که استکان شما بدون چایی نمی ماند.

رعایت مسایل بهداشتی نیز درکافه شمرون باملند در این ایام کرونایی بسیار خوب است و خیالتان را تا حدودی راحت می کند.

صبحانه ایی که من در کافه شمرون باملند تست کردم املت اسفناج با قارچ بود. خوشمزه بود و البته کمی بی نمک

 تنها ایرادی که می توانم به صبحانه کافه شمرون باملند بگیرم تاخیر زیاد در سرو صبحانه بود که یواش یواش داشت قند خون به خط بحرانی می رسید اما با کیفیت خوبش این ضعف تا حدودی جبران شد.

صبحانه در کافه شمرون باملند

قیمتها در کافه شمرون باملند نسبتا بالا است که البته بخاطر فضای منحصربفرد و آن چشم انداز می شود از آن بازهم چشم پوشی کرد.

در کل توصیه می کنم که به این کافه زیبا حتما سر بزنید و البته اگر غروب تشریف می برید سعی کنید که حتما با یار بروید.اگر می خواهید از نظرات دیگر تسترها نیز بهرمند شوید بر روی اینجا کلیک کنید تا به صفحه کافه هدایت شوید.

در پایان این شرح تست تایم از بِهنشان تشکر و قدردانی می کنم.

تستر میثم

 

 

3708