در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2021/150_1628574200565632.jpg

بهترین برگری های تهران

در جستجوی بهترین برگری های تهران

امان از این گرد خوشمزه.برگر یا همبرگر که میگن هامبورگر بوده دراصل،خلاصه هرچی که هست یکی از محبوبترین فست فودهایی است که طرفداراش خیلی زیادن و منم خیلی دوستش دارم. تصمیم گرفتیم در بِه نشان بریم در سطح شهر و بهترین برگرهای تهران بررسی کنیم و تست کنیم وامتیاز بدیم.رنیکینگ بهترین برندهای برگر تهران رو می تونید از لینک زیر ببینید

رنکینگ بهترین برندهای برگری تهران از نگاه کاربران و تسترهای بِه نشان

توجه : ترتیب قرار گیری برندهای زیر اتفاقی است و دلیل بر بهتر بودن نیست. برای دیدن رتبه بندی و یا رنکینگ بهترین برگرها روی اینجا کلیک کنید.

اسلاید برگر

از میدان صنعت که به سمت بلوار فرحزادی بروید دقیقا روبروی ساختمان میلاد نور،اسلاید برگر رو مشاهده می کنید. اسلاید برگر  قطعا در لیست بهترین برگرهای تهران جا میگیره . طعم و کیفیت قابل قبول و همچنین فضای بازی که داره و باعث میشه توی این روزهای کروناییو با خیال راحت تری از برگرهات لذت ببری.

اما برگ برنده یا گاو بنفش اسلاید برگر به نظر من  اندازه برگرهای کوچکش (مک دونالدی) است که باعث میشه شما چندین مدل برگر تست کنی واز طعمهای مختلف و انواع برگرها بهره مند بشی. خلاصه اسلاید برگر در لیست بهترینهای بِه نشان قرار میگیره . از امتحانش ضرر نخواهید کرد. 

برای رفتن به اسلاید برگر و گرفتن اطلاعات بیشتر روی عکسها کلیک کنید

اسلاید برگر شهرک غرب

 

بابی ساندز برگر

برگر بابی ساندز از برگرهای قدیمی تهرانه و سال تاسیس بابی ساندزبرگر به سال 1982 میلادی میرسه. این برگر در خیابان غلام جعفری در محله دربند قرار گرفته . در دوطرف خیابان روبروی بابی ساند برگر چهارپایه های پلاستیکی همراه با میزهای کوتاه قرار داده شده که شما بتونی راحت برگر نوستالژیتو میل کنی. مزه و نحوه سرویس دهی بابی ساندز برگر دقیقا مثل برگرهای دهه 60 است و کلی خاطره برای دوستان دهه 70 به قبل زنده میکنه.

برگ برنده بابی ساندز برگر یا همون گاو بنفش که میتونه منحصربفرد باشه برگرهای گردوییه که من جایی نخورده بودم و طعم خوبی داشت. نمیتوان گفت که بابی ساندزبرگر خوشمزه ترین برگر است ولی قطعا در لیست بهترینهای سایت بِه نشان جای دارد.

بابی ساندز برگر

بابی ساندز برگر

رنکینگ بهترین برندهای برگری تهران از نگاه کاربران و تسترهای بِه نشان

تاپاس برگر

تاپاس برگردر یک محیط دنج در سلیمی جنوبی اندرزگو قرار داره و نسبت به برگری ها فضای خوبی برای نشستن داره و به خاطر شلوغی عصرها فکر میکنم باید برگرتونو در ماشین میل کنید و یا با خودتون ببرید. سفارش من در تاپاس برگر ، ماشروم برگر بود که از طعم اون واقعا راضی بودم. تاپاس برگر،سس های خوشمزه داره و به نظرم قطعا در لیست بهترین برگرهای تهران جا میگیره.قیمت برگرها هم در مقایسه با دیگر برگری ها به نظر مناسب میاد.

تاپاس برگر

تاپاس برگر

سین برگر

تست تایم در یک روز پاییزی به سراغ سین برگر شعبه پاسداران رفتم. سفارشم در سین برگر، استیک برگر بود که حقیقتا بسیار لذیذ و خوشمزه بود البته قیمتش به نظرم بالا هست و من در مقایسه با غذاهای دیگر در رستورانهای لوکس ، قینت استیک برگر را بالا دیدم.فضای نشستن داخل ندارد و تعداد کمی میز و صندلی در محوطه بیرون قرار داده شده است. نوشیدنی مخصوصی به شما پیشنهاد میکنند که من با طعم انبه سفارش دادم و اصلا باب میلم نبود.جای پارک نیز کمی به سختی گیر میاید ولی در کل سین برگر به خاطر کیفیت بالای برگرهاش قطعا در لیست بهترین برگرهای تهران قرار خواهد گرفت. شما هم در بِه نشان تستر بشید و تا 95 درصد مهمان بِه نشان باشید.

سین برگر

رنکینگ بهترین برندهای برگری تهران از نگاه کاربران و تسترهای بِه نشان

هیزمیکس برگر

تست تایم به هیزمیکس برگر شعبه ورکش رفتم. فضای باحالی داشت.البته چون ظهر روز تعطیل رفته بودم پس جای پارک فراوون جلوی هیزمیکس بگر فراوان بود و اینکه هم فضای نشستن داخل داره و هم بیرون و هیزمهای چیده شده درهیزمیکس، جلوی چشم مشتری خیلی جلب توجه میکنه. به نظر میاد تازه افتتاح شده و خیلی تمیز و شیک هست.تمامی مراحل درست کردن برگر جلوی چشم است. هیزمیکس برگر ادعا میکنه که اولین برگر هیزمی در ایران است. سفارش من چیلی برگر بود که طعم و کیفیت قابل قبولی داشت اما قیمت آن نسبت به سایر برگری ها بالاتر بود و واقعا دلیل آن را متوجه نشدم.بهر حال هیزمیکس برگر به دلیل فضا،کیفیت برگر در لیست بهترین برگری های تهران قرار خواهد گرفت.

هیزمیکس برگر

برگر جان

برگر جان در شهرک غرب قرار گرفته و هم برگر و هم پیتزا سرو میکنه که البته من فقط برای برگرش رفته بودم.اول اینکه برگر جان فضای خیلی خوب برای نشستن داره.یعنی برگر جان از نظر فضا چه باز و چه فضای بسته مشکلی نداره. جای پارک هم خیلی خوب گیر میاد و زیاده. سفارش من در برگر جان رویال برگر بود که خیلی هم از نظر کیفیت و هم قیمت مناسب دیدم. خلاصه اینکه برگر جان میتونه یه انتخاب خوب باشه برای وقت گذارانی با دوستان و خوردن یک برگر خوشمزه. من به برگر جان در بِه نشان امتیاز 5 دادم و به شما توصیه میکنم که تستر بشید و تستری با 99 درصد ارزانتر دریافت کنید.

دوگا برگر

دوگابرگر در مجتمع تجاری عرش آجودانیه طبقه دوم قرار داره. طبقه دوم مجتمع تجاری عرش آجودانیه کلا فود کورت هست و دوگا برگر یکی از برندهای قرار گرفته در این مجتمع تجاری عرش آجودانیه است.

سفارش من در دوگا برگر ، ماشروم برگر با سیب زمینی و سس قارچ بود که هردو با کیفیت و خوشمزه بودن و امتیاز کامل 5 در سایت بِه نشان به دوگا برگر دادم. شما هم اگر در بِه نشان تستر بشید میتونید تا 99 درصد مهمان بِه نشان شوید و تستری بهترین برندها را دریافت کنید.

رنکینگ بهترین برندهای برگری تهران از نگاه کاربران و تسترهای بِه نشان

دوگا برگر از بهترین برگریهای تهران

دوگا برگر از بهترین برگرهای تهران

 

آفرود برگر

آفرود برگر نیز یکی از بهترین برگرهای تهران است که در سعادت آباد قرار دارد. وجود یک خودرو آفرود در جلوی آفرود برگر و دکوراسیون و همچنین نوع طبخ برگرها که روی آتش هیزم است همگی نشان از متفاوت بودن و تفکر گاو بنفشی (گاو بنفش نام کتابی است اثر ست گادین)آفرود برگر دارد. سفارش من قارچ برگر با سس آلفردو بود که حقیقتا طعم عالی داشت و لذت بردم. پیش غذا قارچ سوخاری سفارش دادم که کیفیت چندانی نداشت اما برگر اینقدر خوب بود که طعم پیش غذارو شست و برد.آفرود برگر فضای نشستن بیرون فقط دارد و برای من که در زمستان رفتم بسیار دلنشین و باحال بود. خلاصه اینکه آفرود برگر در لیست بهترین برگرهای بِه نشان قرار می گیرد.

Offroadburger

آفرود برگر

1583