در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2022/150_1641197349161165.jpg

گاو بنفش

گاو بنفش خود را رو کنید

1-اگر می خواهید فروشتان افزایش یابد

2-اگر در حال ورشکستگی هستید

3-اگرمی خواهید برای خودتان کار کنید

4-اگر می خواهید به یک مصاحبه شغلی بروید

5-اگر می خواهید که برندینگ خودتان را داشته باشید

خلاصه برای رسیدن به موفقیت و یک بازاریابی نتیجه بخش ، به گفته ست گادین (مشاور تغییر و تحول و نویسنده کتاب موفق گاو بنفش)

تبلیغات را کنار بگذارید و نوآوری کنید یعنی یک گاو بنفش رو کنید.

امروز به لطف اینترنت و اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر ، صنعت تبلیغات و بازاریابی به کلی در حال دگرگونی می باشد.

حجم اطلاعاتی که مردم و مشتریان دریافت می کنند بسیار زیاد است. دریافت اطلاعات زیاد و راحت موجب افزایش آگاهی بیشتر و به تبع آن موجب دگرگونی سلایق و نحوه انتخاب مردم می شود.

مشتری دیگر فریب تبلیغات وسیع را نمی خورد و معمولا از افراد معتمد و یا از طریق شبکه های مورد علاقه اش برند مورد نیازش را انتخاب می کند.

امروز دیگر تبلیغات تلوزیونی و رادیویی و یا تبلیغات چاپی اثر گذشته را نه تنها ندارند بلکه به سمتی می روند که دیگر موجب حتی درصدی افزایش فروش نخواهند شد.

به گفته سِت گادین ، صاحبان کسب و کار و  علاقه مندان به خویش فرمایی باید متوجه این انقلاب خاموش به زودی بشوند.

سوال اساسی اینجاست. امروز برای موفقیت کسب و کار باید چه کرد؟؟

به نظر بنده اولین قدم خواندن کتاب گاو بنفش است.

گاو بنفش

برای معرفی بیزنس شما ، ماهم یک گاو بنفش داریم

بعد از خواندن این کتاب اگر تصمیم گرفتید که گاو بنفش خود را رو کنید ما درسایت بِه نشان می توانیم آنرا به دیگران نشان دهیم و شما به راحتی و بدون صرف هزینه های تبلیغاتی به مشتریان دسترسی پیدا کنید. در استارت اپ بِه نشان ما به دنبال نشان دادن بهترینها هستیم یعنی همانهایی که گاو بنفش دارند و با ارائه گاو بنفش خود بصورت تست تایم ، نظر تسترها و یا مشتریان را جویا شوند.

گاوهای بنفش در تهران :

برای مثال بد نیست به چندین مورد گاو بنفش در برندهای ثبت شده در سایت بِه نشان اشاره ایی بکنیم .

استیک در رستوران طهران پاریس : به نظر من بعنوان یکی از تسترهای سایت بِه نشان استیک اپینارد در این رستوران بسیار شاخص و منحصربفرد است و قطعا می تواند گاو بنفش برای این برند باشد

 

چشم انداز کافه شمرون باملند :

قطعا ویژیگی شاخص و برجسته و یا همان گاو بنفش کافه شمرون باملند ،چشم انداز آن است. این کافه گاو بنفشی دارد که هیچ کافه ایی و یا معدود کافه ایی است که آن را دارا باشد و این دقیقا همان نکته شاخصی است که توجه مشتری را جلب می کند.

گمجی کباب در رستوران گیلانی بارکو :

اگر من بعنوان یک نوجو که در کتاب  بعنوان (sneezer) نام برده شده است بخواهم گاو بنفشی رو کنم قطعا گمجی کباب است.این غذا بسیار خاص و مخصوص گیلان است که شما می توانید با یک مزه ایی متفاوت و خاص در رستوران بارکو میل کنید.

بقیه گاوهای بنفش را می توانید در سایت به نشان ببینید و یا خودتان نیز در این سایت گاو بنفشتان را رو کنید

پس از خواندن کتاب منتظر هستیم تا به گروه ما ملحق شوید و به همدیگر کمک کنیم تا همه باهم به موفقیت برسیم.

برای دیدن گاوهای بنفش برندها ، مارا در اینستاگرام دنبال کنید. برای ورود به اینستاگرام آدرس tehran.behneshan را سرچ کنید و یا با گوشی خود لینک زیر کلیک نمایید.

ورود به اینستاگرام

1454