برخورد پرسنل بسیار مودبانه و خوش برخورد بود
من شیک شکلات گرفتم که حجمش خوب بود
میثم
پنجشنبه 4 تیر 1405
سفارش من در عمارت ایوون مرغ تو شیشه بود خیلی لذیذ بود اما چون دارچین داشت و یخورده به شیرینی میزد با ذائقه من جور نبود.دفعه بعدی ماهیچه تو شیشه رو میخ...
بیشتر...
سفارش من در عمارت ایوون مرغ تو شیشه بود خیلی لذیذ بود اما چون دارچین داشت و یخورده به شیرینی میزد با ذائقه من جور نبود.دفعه بعدی ماهیچه تو شیشه رو میخوام تست کنم. ولکام کالاجوش رایگان بود که عالی. بعدشم چایی با کیک الحمرا که اصلا از بهترینهاست و پیشنهاد میکنم. ۵ ستاره رو بهش دادم . از نظر برخورد ، فضا و کیفیت عالیند
محمدامین
چهارشنبه 3 تیر 1405من شیک شکلات گرفتم که حجمش خوب بود
میثم
پنجشنبه 4 تیر 1405دیدگاه شما