در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1603105356191571.jpg

عمارت روشنان

تست تایم در عمارت روشنان

به دعوت بِه نشان ، تست تایم به عمارت روشنان در منطقه دزاشیب درخیابان نوری رفتم. جای پارک درخیابان نوری به سختی گیر می آید واگر با ماشین شخصی تشریف می برید بهتر است که در خیابان سلیمی شمالی نزدیک به نوری به اولین جای پارک خالی که می رسید پارک کنید.

ورودی عمارت تابلوی عمارت روشنان خود نمایی می کند و با وارد شدن به داخل عمارت فضا شما رو جذب خودش می کند. عمارت شامل کافه ، رستوران ، کتابخانه و دو محوطه باز می باشد.

عمارت شامل دو محوطه رو باز است. اولی که به محض ورود حس خوبی را به شما می دهد و پس از آن وارد ساختمان می شوید که کتابخانه و کافه است و بعد از عبور از کتابخانه وارد محوطه اصلی و بزرگ عمارت می شوید.

صدای فواره حوض ها بسیار لذت بخش است. من چون میخواستم عکاسی کنم انتهای محوطه عمارت را برای نشستن انتخاب کردم به نام (میز سایه 1) .

منو شامل انواع نوشیدنیها می باشد و البته غذای سرد و گرم هم سرو می شود.

خوب بهرحال اگر بخواهید رفتن به چنین عمارتی و نشستن در چنین فضایی را تجربه کنید باید دست در جیب مبارک کنید و برای یک برگر 98 هزارتومان پرداخت بفرمایید. خوب برگر با چنین قیمتی قاعدتا باید خیلی خوشمزه باشد که البته بود اما نه به قدر قیمتش.

کافه رستوران روشنان

پرسنل بسیار خوش برخورد بودند  و من در دوساعتی که در این عمارت زیبا گذراندم هیچ مورد آزاردهنده ایی ندیدم.

بهرحال به اعتقاد من امتیاز این عمارت که در دسته (کافه رستورانهای سایت بِه نشان) طبقه بندی شده ، پنج از پنج می باشد و از کسانیکه این مجموعه را در این منطقه شهر با بافت قدیمیش حفظ کرده اند و آنرا مانند اکثر چنین ساختمانهایی به دست تخریب و بلند مرتبه سازی نکرده اند ممنونم.

عمارت روشنان

برای دسترسی و مسیریابی آسان به این عمارت می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.با تشکر از همراهی شما.

تستر میثم

مسیریابی عمارت روشنان

 

1705