در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1602751316637812.jpg

رستوران کوهپایه دربند

تست تایم در رستوران کوهپایه دربند

به دعوت سایت بِه نشان قرار شد به دربند بروم و از این منطقه زیبا و همیشه برایم خاطره انگیز،عکس و محتوی تهیه کنم و پس از آن ناهار به رستوران معروف کوهپایه دربند بروم.

رستوران کوهپایه در دربند تاسیس 1302 می باشد و همین نشان از ثبات و شهرت این رستوران دارد. به گفته نگهبان رستوران کوهپایه جزو اولین رستورانهای تهران است که مجوز گرفته و بصورت رسمی به اسم رستوران کار کرده است.

در ابتدای ورد با یک ورودی بسیار زیبا و در دو طرف گل برخورد می کید. پس از آن به دلیل ویروس لعنتی کرونا دمای بدن شما گرفته می شود و سپس به سمت میز دلخواه هدایت می شوید.

باغ رستوران کوهپایه دربند

هوای عالی پاییزی و نشستن در این رستوران باغ رستوران زیبا برای من که تقریبا 3 ساعتی مسیر دربند را بالا رفته و برگشته بودم بسیار لذت بخش بود. غذا پیشنهاد سرآشپز با دوغ محلی سفارش دادم. پیشنهاد سرآشپز در رستوران کوهپایه دربند شامل دو عدد گوشت دنده(شیشلیک)و یک سخ کوبیده می باشد که الحق هم که هم دیزاین و هم مزه بسیار خوب بود. البته شیشلیک بهتر از این هم خورده ام ولی انصافا کیفیت خوبی داشت. مدت زمان آماده شدن سفارش هم زیر نیم ساعت بود و خیلی گرسنگی نکشیدم و پس از آن هم یک چایی نبات ساده هم سفارش دادم که جایتان خالی بسیار چسبید.

باغ رستوران کوهپایه دربندرستوران کوهپایه دربند تهران

باغ رستوران کوهپایه دربند به دلیل فضای بسیار عالی،پرسنل تمیز و نسبتا خوش برخورد ، کیفیت خوب غذا قطعا در لیست بهترین رستورانهای لوکس سایت بِه نشان قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی آسان به این رستوران . همچنین خواندن نقد کاربران و تسترها بر روی لینک زیر کلیک نمایید. ممنونم که تا انته با من بودید. با تشکر

دسترسی به پیج اختصاصی و استفاده از مسیریاب رستوران کوهپایه دربند

2453