در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1602575257441685.jpg

رستوران نایب زعفرانیه

تست تایم در رستوران نایب (زعفرانیه)

به دعوت سایت بِه نشان پس از سالها دوباره به رستوران نایب زعفرانیه رفتم.رستوران نایب (زعفرانیه) در خیابان ولیعصر زیبا پشت درختان چنار باشکوه و روبروی ایستگاه اتوبوس پسیان قرار گرفته است. راسش ده سالی بود که این رستورانو نرفته بودم و تست تایم بهانه بود تا به یاد قدیم که خوشمزه ترین کباب برگ را در این رستوران امتحان کردم دوباره خاطره بازی کنم.رستوران نایب داری چندین شعبه در ایران و خارج از کشور است و البته این سوال هم همیشه ازرستوران نایب دارم که آیا همه این رستورانها  یک مدیریت دارند و یا هرکدام مستقل هستند؟

رستوران نایب (زعفرانیه)

رستوران نایب زعفرانیه همان ظاهر و دکوراسیون ده سال پیش را حفظ کرده است و البته یک تونل ضد عفونی کننده به ورودی آن اضافه کرده اند و خوب سعی بر این بوده که در این روزهای کرونایی ، پروتکل هلی بهداشتی به درستی رعایت شود.

خوب همانطور که گفتم سفارش من در رستوران نایب زعفرانیه چلو کباب برگ گوسفندی با یک لیوان دوغ زالی است که به نیم ساعت نکشید و غذا سرو شد و همانطور که توقع داشتم هنوز هم بهترین کباب برگی بود که خورده ام.

رستوران نایب زعفرانیه

 

رستوران نایب زعفرانیه قطعا در لیست بهترینهای بِه نشان جای دارد و من به شما پیشنهاد میکنم که اگر کباب برگ دوست دارید حتما در این رستوران امتحان کنید.

رستوران نایب زعفرانیه

در پایان از شما هم میخواهیم در جستجوی بهترینهای برندهای شهر در سایت بِه نشان مشارکت کنید و برندها را نقد کنید و امتیاز دهید و اگر برند محبوبتان بود آن را لایک کنید.

در بِه نشان هر برندی که لایک بیشتری از مخاطبان دریافت کند از رتبه و رنکینگ بالاتری برخوردار است.

رستوران نایب زعفرانیه

برای دسترسی به پیج اختصاصی رستوران نایب زعفرانیه و همچنین استفاده از مسیریاب برای رسیدن آسان به این رستوران بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دسترسی به رستوران نایب زعفرانیه

ممنونم که تا انتها با من بودید.

تستر میثم

 

 

2084