در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1602348198668772.jpg

رستوران مرشد نیاوران

تست تایم در رستوران مرشد (نیاوران)

به دعوت سایت بِه نشان به تست تایم رستوران مرشد شعبه نیاوران رفتم. رستوران مرشد نیاوران از بیرون دارای نمایی متفاوت است و برای من که اولین بار بود می خواستم این رستوران را تست کنم جالب و قشنگ به نظر می آمد.

رستوران مرشد نیاوران

هنگام ورود به داخل رستوران مرشد نیاوران، دکوراسیون و تمثال امام علی و کلا نقش و نگارهای روی دیواره های رستوران توجهمو جلب کرد که خوب بخاطر پربودن اکثر میزها و شلوغی رستوران قادر به عکاسی از دکوراسیون نبودم و البته باید بگم که رستوران مرشد شعبه نیاوران دارای فضای بزرگی نیست و میزها بسیار بهم نزدیک هستند.

اما میز روبروی کانتر رستوران نصیب من شد. سه جعبه  چوبی بر روی میزهای رستوران قرار دارد. یکی از آنها دستمال کاغذی و دیگر جای قاشق و چنگال و سومی هم منو بود که حقیقتا بسیار از این حسن سلیقه و متفاوت بودن خوشم اومد.

قبل از اینکه غذای شما آماده بشه رستوران مرشد نیاوران با یک نان تازه و کمی سبزی و پنیر ازشما پذیرایی میکند که اینکار خیلی به من خوش آمد و باعث شد که مدت زمان حدودا بیست دقیقه ایی طبخ غذای اصلی ، اصلا با فشار گرسنگی طی نشود.

سفارش غذای اصلی من در رستوران مرشد نیاوران چلو جوجه ران بود که در یک سینی مسی با دورچین و خیلی اشتها برانگیز سرو شد.

یک لیوان دوغ محلی خیلی خوشمزه هم سفارش دادم تا عیشم تکمیل بشه.

رستوران مرشد

حقیقتا همه چی کیفیت بالایی داشت و من راضی بودم. قطعا اگر بازهم گذرم به آنجا بیفتد رستوران مرشد نیاوران یکی از انتخابهای من خواهد بود.صورتحساب من که در مهرماه نود و نه این رستوران را تست کردم حدودا هشتاد هزارتومان شد.

رستوران مرشد نیاوران در دسته بندی بهترینهای (کبابی و رستوران) تهران در سایت بِه نشان قرار خواهد گرفت. به شماهم قطعا این رستوران را پیشنهاد میدهم و ازتون دعوت میکنم که نقد و نظر خود را در پیج اختصاصی این رستوران و در سایت بِه نشان ثبت نمایید.

از شما سپاسگزارم که مرا تا انتهای این تست تایم همراهی نمودید.با تشکر از شما دوستان

تستر میثم

 

1810