در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1601969505642572.jpg

رستوران لوکس نارنجستان

تست تایم دررستوران لوکس نارنجستان 

جاتون خالی در یک روز ابری و زیبای پاییزی و در ماه مهر ، تست تایم به رستوران نارنجستان رفتم.

رستوران نارنجستان در طبقه یازدهم مجتمع سرو در سعادت آباد تهران قرار گرفته است. دارای ورودی مجزا و یک آسانسور اختصاصی می باشد که یک آقای محترم به گرمی در ابتدای ورودی از شما استقبال می کند و بخاطر رعایت پروتکلهای بهداشت در ابتدا دمای بدن شمارو چک می کنند و سپس اجازه ورود میدهند.

رستوران نارنجستان در سعادت آباد

به محض باز شدن در آسانسور با یک فضای بسیار بزرگ و مبلمانی شیک با تم قرمز مواجه می شوید.ویو رستوران بسیار گیرا است و اگر هوا صاف باشد می توانید چشم انداز خوبی از برج میلاد و شهر داشته باشید.

رستوران نارنجستان

در رستوران نارنجستان ، موسیقی زنده توسط پیانویی بزرگ و نوازنده ای کاربلد طنین انداز است و خلاصه حال خوبی رو به شما در ابتدای ورود میدهند.

چشم انداز رستوران نارنجستان

سرویس بهداشتی بسیار تمیز و اینکه پرسنل با محبت رستوران به هیچ وجه اجازه نمیدهد که شما دری را لمس کنید و آنها برای رعایت بهداشت خودشان زحمت باز و بست درهای ورودی و خروجی را میکشند.

خوب حالا دیگه نوبت سفارش و تست غذای رستوران نارنجستان است. ناهار شیشلیک با برنج سفارش دادم. کیفیت بسیار قال قبول بود و گوشت شیشلیک نرم لذیذ و بدون بو چربی بود.

شیشلیک در رستوران نارنجستان

 

قیمتها در رستوران لوکس نارنجستان با این اوضای نابسامان ناشی از تحریم و کرونا معقول است و من که در 14 مهرماه سال 99 این رستوران را تست کردم مجموع فاکتور ناهار که شیشلیک،چلو کره و یک نوشانبه قوطی بود صد و نود هزار تومان(190000)شد که با توجه به شرایط و قیمت رستورانهای لوکس دیگر منطقی به نظرم رسید.البته قابل ذکر هست که برای صرف یک ناهار در رستوران نارنجستان حداقل باید صد هزارتومانی هزینه بفرمایید و البته که این هزینه بابت خدمات که از این رستوران می گیرید به نظر معقول می آید.

در کنار رستوران نارنجستان یک پارک کوچکی به نام پارک لادن نیز هست که می توانید بعد از صرف غذا کمی هم پیاده روی کنید.

پیاده روی بعد از ناهار رستوران نارنجستان سعادت آباد

شما می توانید با کلیک بر روی عکسها و با استفاده از مسیریاب به راحتی به رستوران نارنجستان بروید و همچنین از نظر دیگر تسترها بهره مند شوید.

ممنونم که تا پایان این تست تایم مرا همراهی کردید.

تستر میثم

 

 

2027