در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2021/150_1637227687496710.png

رستوران لوکس اسکای لانژ

تجربه تست تایم در رستوران فوق لوکس اسکای لانژ

رستوران اسکای لانژ در طبقه 21ام هتل اسپینانس پالاس در منطقه سعادت آباد تهران قرار گرفته است. الان که مشغول نوشتن این گزارش هستم ، اسکای لانژ از ساعت 19 تا 1 شب کار می کند و بهتر است که از قبل میز خود را رزرو کنید.مدت پذیرایی دو ساعته می باشد که فقط ما نزدیک به نیم ساعت در منوی بلند بالای رستوران اسکای لانژ به دنبال انتخاب غذای دلخواه بودیم. توصیه میکنم که از قبل منوی رستوران را نگاه کرده و انتخاب کنید تا مثل ما در انتخاب غذا گیج نشوید.

اسکای لانژ

اسکای لانژ علاوه بر فضای بسیار بزرگ و لوکس رستورانش ، دارای یک تراس فوق العاده با چشم انداز تهران نیز می باشد و به قول ما بِه نشانیها، گاو بنفش رستوران اسکای لانژ، تراس با اچشم انداز بی نظیرش است که موجب تفاوت آن با دیگر رستورانهای لوکس هم رده با خود شده است.

اسکای لانژ

سفارش ما که سه مرد جنگجو بودیم (البته از نظر غذا)،کابوی استیک و پیتزا استیک به همراه یک پرس سیب زمینی و نوشیدنی برمودا بود.پیتزا استیک اسکای لانژ واقعا خوشمزه و با کیفیت بود اما کابوی استیک علی رغم قیمت بسیار بالا از نظر من کیفیت خوبی نداشت.

کابوی استیک اسکای لانژ

بعد از شام هم می توانید درخواست استفاده از تراس اسکای لانژ را بدهید که بعد از اندکی صبر،شما را به سمت تراس هدایت می کنند. در تراس هم از بالا گرمای مطبوعی میزند و یک پتو هم قرار داده شده است که نگران سرما نباشید. خلاصه اینکه من اگر جیبم اجازه دهد بازهم گذرم به اسکای لانژ خواهد افتاد.

رستوران اسکای لانژ

اینم بگم که ما سه نفر بودیم و در کافه هم سه تا قهوه سفارش دادیم و مجموع فاکتور شد یک میلیون تومان . برای دوستداران قلیون هم اسکای لانژ در تراس سرویس دهی می کند و هزینه آن سیصد هزار تومان بود البته تا آبان 1400 و در آینده نمی دانم که چقدر این هزینه ها تغییر کند.

در پایان می توانید از لینک زیر بهترین رستورانهای لوکس تهران را ببینید و رستوران دلخواهتان را لایک کنید.

رنکینگ بهترین رستورانهای لوکس تهران

 

1288