در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1593783894637984.jpeg

رستوران طهران پاریس

تست تایم در رستوران تهران پاریس

یکی از بهترین تفریح ها در تهران رستورانگردیست. همه ما دوست داریم که لحظاتی از زندگی را فارغ از تمامی مشکلات و مسایل زندگی و با توجه به جیبمان در رستورانها بگذرانیم.

از جذابترین انتخابها در رستوران گردی رستورانهای لوکس می باشند. رفتن به رستوران های لوکس(به قول بعضیها رستورانهای لاکچری) حس بسیار خوبی به ما میدهد.فضاهای براق و تمیز و غذاهای با کیفیت با اسمهای پرطمطراق از ویژگیهای رستوران لوکس می باشد و به همین دلیل یکی از دسته بندیهای سایت بِهنشان را به  بهترین رستورانهای لوکس اختصاص داده ایم.

شما تابحال تجربه کدام رستوران لوکس در تهران را داشته ایید؟

قرار هست که به تمامی رستورانهای لوکس سر بزنیم و به آنها در سایت بِهنشان امتیاز دهیم و آنهارا نقد کنیم. شماهم می توانید در این راه به ما کمک کنید و با استفاده از بُن های تست تایم سایت بِهنشان  از 90 درصد تخفیف بهرمند شوید. فقط کافیست در سایت بِهنشان عضو شوید .

سایت بِهنشان بنا دارد که بهترین برندهای رستورانهای لوکس شهر را با کمک کاربران خود لیست کند و به آنها رتبه دهد و بسیار واضح است که برندهایی استقبال خواهند کرد که به کیفیت خود اطمینان خاطر دارند.

ما سعی کرده ایم که لیستی از بهترین رستورانهای لوکس شهر را به مرور و بعد از هر دوره تست تایم به شما خوانندگان عزیز معرفی کنیم . رتبه آنها بر اساس رای و امتیاز شما می باشد و در سایت بِهنشان قابل رویت است.

امیدوارم که بتوانیم دست در دست هم  برندها را نقد کنیم و بهترین ها را نشان دهیم چرا که رسالت بِهنشان نشان دادن بهترینها است.

*-رستوران طهران پاریس

رستوران طهران پاریس(تهران پاریس) در خیابان بیست و ششم(حق طلب) بلوار سعادت آباد قرار گرفته است و ما درتست تایم بِهنشان در تیرماه نود و نه به این رستوران رفتیم.

فضای دلنشین و شیک همراه با منظره ی برج میلاد( که هنگام غروب دیدنیه)در وهله اول توجهمان را جلب کرد.


پرسنل رستوران تهران پاریس بسیارخوش برخورد و باحوصله هستند و از همه مهمتر اینکه دستورالعملهای بهداشتی کاملا رعایت میشد و پرسنل همگی ماسک داشتند. عزیزانی که غذا سرو میکردند علاوه بر ماسک دستکش هم داشتند ومسایل بهداشتی بسیار خوب رعایت می شود.
سر میزها مایع ضدعفونی کننده در اختیار مشتریان قرار میگرفت. یادم رفت بگم برای ورود به رستوران از درب خیابان حق طلب باید سوار آسانسور شد و به طبقه ی چهارم رفت. نکته ی جالبش این بود که جلوی درب آسانسور هم اسپری الکل گذاشته شده بود تا میهمانان با خیال راحت دستهاشون رو ضدعفونی کنند.در ابتدا با یک نوشیدنی خوش طعم و اشتها آور پذیرایی شد، طعم حمص واقعا عالی و هیجان انگیز بود که عکس دست خورده آنرا ملاحظه می کنید.

قبل از غذای اصلی سالاد فصل سفارش دادم که سس جذاب و متفاوتی داشت. به راحتی میتونم بگم که حجمش به اندازه ی سه نفر بود.من استیک مخصوص سفارش دادم. بسیار خوش طعم و با کیفیت بود که همراه با سه نوع سس متفاوت سرو شده بود و واقعا عالی بود.
حجم غذاها زیاد بود طوریکه وقتی به نصف رسید واقعا سیر شده بودم ولی نتونستم از طعمش و مخلفاتش دل بکنم، ولی نکته ی جالب این بود که اصلا احساس سنگینی بعد از غذا رو نداشتم.دفعه ی بعد میخوام آلبالو پلو رو تست کنم، عکسهاش رو تو پیج اینستاگرام رستوران دیدم. خیلی هیجان انگیز و وسوسه کننده بود. 

همراهان من نیز غذاهای متفاوتی از جمله شیشلیک ، استیک اپینارد(استیک همراه با پنیر و اسفناج) ،مرغ و ماهی سوخاری و چنجه کباب نیز سفارش دادند که همگی از کیفیت آن رضایت کامل داشتند و شما می توانید نظرات آنها را در پیج رستوران تهران پاریس در سایت بِهنشان ملاحظه کنید.

رستوران تهران پاریس

در کل باید بگم که رستوران تهران پاریس قطعا یک گزینه جذاب در دسته بندی رستورانهای لوکس است و پیشنهاد می کنم که اگر مخصوصا اهل استیک هستید حتما این رستوران می تواند شمارو راضی کند.

 

 

 

1783