در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1595682109100172.jpg

تست تایم در سانلند برگر

 

به نظر شما بهترین برگری تهران کجاست و کدام برند است؟ اگر شماهم مثل من جزو علاقمندان برگر هستید و در تفریحتان با دوستان برگرخوری نیز سهمی دارد پیشنهاد میکند این مقاله را تا انتها بخوانید و با ما در کشف بهترین برگری تهران همراه شوید. اما در ابتدا ببینیم که برگر و یا همان همبرگر چه تاریخچه ایی دارد.

همبرگر همانطور که از اسمش مشخص است کلمه ایست آلمانی به معنی : متعلق به هامبورگ و البته بنا به روایتی دیگر Ham  در زبان آلمانی به معنی گاواست و burg  به معنی تپه است . بهرحال گوشت همبرگر معمولا از گوشت گاو است و طرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد.

برگر اما در ایران نیز دستخوش تغییراتی شده است و آشپزان با ذوق ایرانی با ترکیبهای مختلفی از گوشت گوساله و گوسفند(بعضا) و ادویه جات خاصی این غذای خوشمزه را به اصطلاح ایرانیزه کرده اند.

اما بریم سراغ کشف بهترین برگری های تهران و ایتدا با سانلند برگر شروع کنیم. البته شایان ذکر است که سانلند برگر یک فست فود حساب می شود که علاوه بر برگر، پیتزاهای خوشمزه ایی هم دارد.

 

برای کشف بهترین برگری های تهران ما با کمک سایت بِهنشان و با استفاده از بُن تست تایم از سانلند برگر واقع در شهرک غرب سفر کشف بهترین برگری های تهران را آغاز کردیم.

تجربه تست تایم در سانلند برگر

فست‌فود سان‌لند، یک فست فود بیرون‌بر هست که در خیابان فخارمقدم واقع شده. خیابان فخارمقدم یه خیابون عریض است و خیلی راحت میتونید نزدیک به فست فود سان لند ماشین را پارک کنید و غذای مورد علاقه‌تون رو سفارش بدید.

نکته مهمی که به چشم من خورد این بود که میزهای چوبی رو بصورت ردیفی در داخل فست فود و نزدیک به درب ورودی چیده بودند و اینجوری ورود مشتریان رو کنترل میکردند و از تجمع هم جلوگیری میشد و باید بصورت نوبتی وارد میشدید، سفارش میدادید و بعد هم بیرون در فضای باز منتظر آماده شدن غذا میموندید و این نکته بسیار مهمی بود برای رعایت بهداشت در این ایام کرونایی.

روی میز به تعداد کافی منوی سفارش غذا و از همه مهمتر اسپری ضدعفونی کننده گذاشته شده بود.

خانم و آقای محترمی که سفارش رو ثبت میکردند بسیار باحوصله و خوشرو بودند و حس خوبی رو به مشتری منتقل میکردند. بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه کارت بانکی رو ضدعفونی و تحویل میدادند.

[نکته‌ی خیلی جالبی که به چشمم خورد نوشته‌ی روی منو و پاکتهای غذا بود. نوشته شده بود که اینجا همه چیز با عشق درست میشه و این واقعا یک شعار نبود و سعی شده بود بهش عمل بشه. ما با بُن های تست تایمی که داشتیم پیتزای چیکن آلفردو سایز بزرگ، پیتزا سبزیجات، فرنچ برگر و سیب زمینی سفارش دادیم.

حجم پیتزای متوسط سبزیجات زیاد بود و دراصل یک غذای دونفره محسوب میشد. پیتزای دونفره‌ی چیکن آلفردو هم واقعا سه نفره بود. کیفیت، حجم و طعم غذا واقعا عالی بود، پسر کوچک من از فرنچ برگر خیلی خوشش اومده بود و کل مدت از طعم همبرگر تعرف میکرد. درضمن نون فرنچ برگر هم تست شده بود و مزه‌ی جذابی داشت

یادم رفت بگم عزیزانی که داخل رستوران بودند همگی از ماسک استفاده میکردند. در ضمن غذاها داخل پاکت و با رعایت نکات بهداشتی تحویل مشتری داده میشد.

درمورد سیب‌زمینی سرخ کرده باید بگم خیلی نرم شده بود و شکلش مثل حالتی بود که خیلی داخل روغن سرخ شده باشه که من نتونستم تشخیص بدم این حالت نوع طبخ خاصی داره یا سیب زمینی زیاد داخل روغن مونده

نکته‌ی بعدی اینکه من با اینکه تعداد برشهای قابل توجهی از پیتزای چیکن آلفردو رو خورده بودم ولی اصلا احساس سنگینی نمیکردم.

ومساله‌ی آخر اینکه اطراف رستوران پارک و بوستان زیاد هست و میتونید خیلی راحت غذاتون رو در ماشین بگذارید و برای صرف اون به نزدیک ترین فضای سبز تشریف ببرید. فاصله‌ی بوستان نهج البلاغه هم تا رستون حداکثر ده دقیقه می باشد.

 

 

نویسنده : تستر امین

 

 

1713