در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_159466470022489.jpg

تست تایم در رستوران شاندیز سعادت آباد

رستوران تعطیل شده است

به لطف تست تایم بِهنشان در تاریخ 20ام تیرماه 99برای اولین بار لذتی نصیبم شد تا بهمراه دوستانم به رستوران لوکس شاندیز سعادت آباد برم. خوب اولین چیزی که نظر آدمو در رستوران شاندیز سعادت آباد جلب میکند فضای بزرگ و لوکس،سقف بلند و مبلمان زیبای آن بود. فضای براق و به اصطلاح لاکچری رستوران کمی استرس قیمت منو را به شما وارد می کند اما خوب ما به لطف بُن تست تایم بِهنشان استرسی نداشتیم و از محیط لذت کافی می بردیم.

رستوران شاندیز سعادت آباد

اما بعد از توصیف فضای لوکس رستوران نوبت میرسه به بررسی کیفیت غذا.

دوستانم که تعداد آنها کم هم نبود هرکدام سفارشی فرمودند . شیشلیک ، کباب لقمه ، گوشت مخصوص و گوشت گردن انتخاب غالب عزیزان از رستوران شاندیز سعادت آباد بود.

شیشلیک

شیشلیک یک کباب بسیار محبوب است که در ترکی شیش به معنای سیخ و شیشلیک یعنی کباب سیخی.

در اصل شیشلیک از گوشت دنده (گاو یا بره) است و به مدت یک شب در موادی مانند سرکه یا میوه های ترش مانند کیوی به همراه سبزیجات مختلف خوابانده می شود.

در رستوران شاندیز سعادت آباد سفارش منو من شیشلیک بود و میشه گفت کیفیت قابل قبولی داشت اما قطعا شیشلیک بهتر از این هم می توان پیدا کرد.البته بسیار ذائقه ها متفاوت هستند اما برای من شیشلیک باید لطیفتر و بوی چربی بسیار کمی بدهد که خوب شیشلیک شاندیز سعادت آباد به اون میزانی که مطابق سلیقه من باشد لذیذ نبود. البته نظرات مختلف بود و شما با مراجعه به پیج رستوران در سایت بِهنشان می توانید نطرات تسترها را نیز جویا شوید.

شیشلیک شاندیز سعادت آباد

چلو گردن

خوراک گردن این رستوران به گفته دوستان یکی از بهترین ها است و انصافا بسیار خوشمزه و لذیذ بود.

حقیقتا اگر بخواهم بازهم به رستوران شاندیز سعادت اباد بروم قطعا انتخابم بدون فکر چلو گردن خواهد بود.

رستوران شاندیز سعادت آباد

کباب لقمه

کلا کباب کوبیده و لقمه را در جاهای بسیار معدودی می توان تست کرد و از طعم آن لذت برد. متاسفانه به گفته تسترهای همراه ،کیفیت کباب لقمه شاندیز سعادت آباد چنگی به دل نمی زد.

 

رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از کرونا

قطعا رستوران شاندیز سعادت آباد بخاطر فضای بزرگ و پوشش مناسب پرسنل نمره خوبی در این زمینه خواهد گرفت و جزو رستورانهایی است که می توان با خیالی راحت در ایام کرونا به آنجا رفت و لذت برد.

حرف پایانی

من بعنوان تستر سایت بِهنشان به این رستوران بخاطر فضای مناسب و کیفیت قابل قبول و برخورد محترمانه پرسنل  نمره 4 از 5 را می دهم و آن 1 امتیاز را برای توقع بالای خودم از کیفیت شیشلیک که به نظرم هنوز جا برای بهتر شدن داشت محفوظ میدارم.

شماهم می توانید با عضویت در سایت بِهنشان و تستر شدن از بُن های تست تایم تا 90 درصد تخفیف استفاده کنید و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. راستی امتیاز دادن فراموش نشود.

نویسنده  تستر میثم اسکندری

 

2521