در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1602232185211314.jpg

تست تایم در باغ رستوران اسپیو(درکه)

تست تایم  باغ رستوران اسپیو (SPU)

به دعوت سایت بِه نشان تست تایم به باغ رستوران اسپیو رفتم.باغ رستوران اسپیو(SPU) نرسیده به میدان درکه می باشد که شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی لینک زیر از مسیریاب استفاده کنید و به این باغ رستوران زیبا بروید.

مسیریابی رستوران اسپیو

رستوران اسپیو(SPU)

خوب به محض ورود به این باغ رستوران زیبا چیدمان کلبه ها و فضای آن برای شما قطعا دلنشین خواهد بود. باغ رستوران اسپیو برای هر نوع سلیقه ایی جایی برای نشستن دارد. سه طبقه ساختمان در میان انبوه درختان و همچنین فضای باز با صدای پای آب بسیار لذت بخش و دل نشین است. برای جمعهای دوستانه، برای قرارهای کاری و رسمی،برای یک دیدار عاشقانه و خلاصه برای هر نوع قراری این باغ رستوران زیبا جوابگو می باشد. البته باید اینو بگم که باغ رستوران اسپیو به افراد تنها کلبه نمیدهد و خوب این یک قاعده در این باغ رستوران می باشد.

باغ رستوران اسپیو(SPU)

در باغ رستوران اسپیو(SPU) نان تازه پخت می شود که بسیارخوشمزه و دلپذیر است. سرعت سرویس دهی و خدمات این باغ رستوران بسیار خوب است و شما خیلی گرسنگی نمی کشید و اگر چیزی بخواهید پرسنل سریعا برای شما فراهم می کنند.

https://behneshan.com/

من ابتدا سوپ سبزیجات سفارش دادم و پس از آن ناهار چلو فیله کباب گوسفندی را انتخاب کردم.نوشیدنی  هم یک لیوان دوغ سنتی که حقیقتا بسیار خوشمزه و عالی بود. کیفیت فیله کباب هم بسیار خوب و مجموع پرداختی با مالیات حدودا دویست هزار تومان شد که خوب این روزها برای رفتن به چنین رستورانهایی باید آمادگی پرداخت چنین صورتحسابهایی را داشته باشیم.

رستوران اسپیو(SPU)

در پایان باید بگویم که باغ رستوران اسپیو(SPU) قطعا به خاطر فضا و کیفیت غذا و قیمتهایش در دسته بندی رستوران لوکس در سایت بِه نشان قرار می گیرد و توصیه می کنم که اگر شما برنامه رفتن به رستوران دارید و همچنین مشکلی با پرداخت هزینه آن را ندارید باغ رستوران اسپیو(SPU) را در لیست رستورانهای لوکس منتخب قرار دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی عکسها به پیج اختصاصی این رستوران بروید و به آن امتیاز دهید و اگر دوست داشتید آنرا لایک کنید. در سایت بِه نشان برندهایی که بیشتر لایک بگیرند از رنکینگ و رتبه بالاتری برخوردار خواهند شد و لذا لایک و نظر شما بسیار مهم است. برایتان لذت زندگی و سلامتی آرزومندم

تستر میثم

 

 

 

2640