در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2021/150_163851347677841.png

بومگردی گالش کولام

بهترین بومگردیهای گیلان

بومگردی گالش کولام در گیلان

بومگردی گالش کولام در منطقه کندلات ، روبروی امامزاده هاشم قرار دارد و از تهران که ما شش صبح راه افتادیم با توقف برای بنزین ، ساعت ده صبح در بومگردی حاضری زدیم.در کندلات بومگردی های زیادی هست و سر کوچه ، تابلوی بومگردی گالش کولام مشخص می باشد.

بومگردی گالش کولام از دو قسمت قدیمی و جدید تشکیل شده. خانه قدیمی که محل اقامت ما بود بالای هفتاد سال قدمت دارد و بصورت دو طبقه است که طبقه بالا دارای تراسی بزرگ و زیبا است.سرویس بهداشتی و حمام در پایین ساختمان قرار گرفته است و محل اقامت ما یعنی طبقه بالا از دو اطاق سنتیبا پنجره هایی رو به محوطه تشکیل شده است.

خانه قدیمی بومگردی گالش کولام

در قسمت جدید نیز سه کلبه نوساز قرار دارد که هر کدام حمام و دستشویی مجزا دارد و رو به محوطه سبز می باشد.

بومگردی گالش کولام

مدیریت این اقامتگاه با سمیه خانم است که به همراه خواهرش(هدهدک) و برادرش میثم این اقامتگاه را اداره می کنند.اما برکت مجموعه را از عجی جان (به زبان محلی یعنی مادر) می دانند که خانه اش در ورودی گالش کولام قرار گرفته است.

در بومگردی گالش کولام شما بصورت واقعی ، یک زندگی روستایی گیلانی را تجربه خواهید کرد.صبح زود می توانید باز کردن قفس مرغها را تجربه کنید، چرا بردن گوسفندها، پیاده روی تا رودخانه یا در جنگل، لذت خوردن صبحانه با تخم مرغ محلی و مرباهای خانگی و هم صحبتی با عجی و دختران (اگر البته سرشان شلوغ نباشه) و آقا میثم(که کارهای بنایی و ساختمان جدید را برعهده داشت)بهره مند شوید.

کیفیت غذا در بومگردی گالش کولام خیلی خوبه.همه چیز خوشمزه است.از صبحانه و مرباها بگیر تا ناهار و کیفیت برنج و خورشتهای محلی .

بومگردی گالش کولام

نکته ایی که خیلی باید بهش توجه کنید ، این هست که قطعا بومگردی گالش کولام و یا تقریبا همه بومگردیها ، بی ایراد نیستند و قرار نیست که شما مانند یک هتل از بومگردی توقع داشته باشید و قطعا نقدهایی برای بهتر شدن این بومگردی می توان ارائه کرد، اما خوب بهرحال در بومگردی شما وارد زندگی یک خانواده می شوید و به نظر من اگر یک غذای خوب و اطاق با امکانات خوب برای شما فراهم شده است ، بر جزییات دیگر چشمتان را ببندید.

هزینه اقامت در بومگردی گالش کولام برای ما که در تاریخ آذر1400 رفتیم به ازای هر نفر با صبحانه و ناهار ، چهارصد و پنجاه هزارتومان برای یک شب شد .

از نطر من ، بومگردی گالش کولام برای دو شب اقامت کافی است و بسیار به شما خوش خواهد گذشت. امیدوارم که مارا در بِه نشان دنبال کنید.

1111