در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2021/150_1610285702267890.png

بومگردی کلودنگ

بهترین بومگردیهای قشم

یکی از بهترین بومگردیهای قشم کجاست؟

بی شک برای من که عاشق سفرم و عاشق بومگردی ، یکی از بهترین بومگردیهای قشم ، بومگردی کلودنگ است.

شما از یک بومگردی چه انتظاری دارید ؟ غذای عالی ، اطاقهای تمیز و مجهز ، پرسنل صمیمی و دلسوز و..

بومگردی کلودنگ

به نظر من هر آنچه شما از یک بومگری توقع دارید در بومگردی کلودنگ مهیا است. برای اینکه یه شما اثبات کنم که بومگردی کلودنگ یکی از بهترینها است با من همراه شوید و سفرنامه من را بخوانید.

ورود به قشم

آشنایی من با بومگردی کلودنگ از یک سرچ اینترنتی و بصورت کاملا اتفاقی رخ داد و یکی از بهترین تجربیات سفرهایی شد که تا حالا داشته ام.

اگر با هواپیما به قشم بروید بومگردی کلودنگ برای شما خودرویی می فرستد تا آب در دلتان تکان نخورد. کسی که به پیشواز من و دوستم آمده بود عبدالقادر یکی از پنج برادری است که بومگردی کلودنگ را اداره می کنند.

ورود به اقامتگاه با استقبال محنور برادر آخری همراه شد . قطعا یکی از جذابیتهای بومگردی کلودنگ وجود این برادرهای نازنین است که الحق دوست داشتنی و خونگرمند. هرکدامشان ویژگیهای خاص دارند و در حیطه ایی متخصص هستند.

محنور حالت مدیر داخلی کلودنگ را دارد و تمامی حساب و کتاب ، هماهنگیها و اختصاص اطاق در کلودنگ بر عهده اوست و بسیار خوب از پس کار برامده است.

نورالدین مدیریت اصلی مجموعه است و اینطور که من فهمیدم ایده کلودنگ و اصل ماجرا با او بوده و البته که وقتی با او آشنا بشوید متوجه خواهید شد که چرا نورالدین در راس امور بومگردیست. شخصیتی کاریزما و بسیار دوست داشتنی دارد.

صدرالدین مسوول اجرای تور پدل برد است و بسیار صمیمی ومسوولانه کارش را انجام میدهد.البته نکته بسیار قابل توجه در این اقامتگاه عشق به کار است که از تمامی این برادران فردی مسوول و دلسوز کار ساخته که در لحظه لحظه اقامتتان آن را حس خواهید کرد. پنجمین برادری که میخواهم معرفی کنم سِگِر است به معنی شاهین که شخصیتی کم حرف و رقص محلی قشنگی دارد و اوهم حقیقتا بسیار مهربان و دوست داشتنیست.

اگر فکر می کنید که پرسنل کلودنگ با این پنج برادر به پایان می رسد سخت در اشتباهید.

در تور هنگام و دریایی،طارق عزیز و محمد (همگی یکجورایی نسبت فامیلی با برادران دارند) مارا همراهی کردند.

فاطمه خانم همسر نورالدین در کلودنگ مسوولیت فروشگاه و فروش خوراکیها و صنایع دستی را بر عهده داشت و مادر بزرگوارشان وظیفه آشپزی و طبخ غذا بر عهده اش بود و نگم براتون از کیفیت و خوشمزگی غذاها که اصلا شما را شرمنده شکم محترم نمی کند.

بومگردی کلودنگ

روز اول سفر در بومگردی کلودنگ

تور پدل بورد در جنگل حرا

تور پدل بورد بر عهده صدراادین بود که تقریبا ساعت 11 صبح راهی جنگل حرا شدیم. ابتدای کار کمی استرس می گیرید اما به محض سوار سدن روی پدل و گوش کردن به آموزشهای صدرالدین ، کلیه ترسها زایل می شود و یکی از بهترین تجربیات زندگیتان رقم خواهد خورد.

پارو زدن در دریا و در بین درختان جنگل حرا و خوردن ناهار(قلیه ماهی) بر روی لنج و دیدن غروب آفتاب در جنگل حرا تجربه ایی منحصر بفرد است که باید آن را تجربه کرد و با کلمات قابل توصیف نیست.

بومگردی کلودنگبومگردی کلودنگ

 

 

جشن صحرا

شب جهت روشن کردن آتش و خوردن کباب کهره(مزه این کباب بینظیر است و توضیح دیگری نمی توان داشت) به همراه موسیقی زنده به صحرایی در نزدیکی روستا رفتیم . دیدن رقض محلی در کنار آتش و گوش دادن به صدای عود محمد بسیار تحربه ایی ناب و دلنشین بود.

بومگردی کلودنگ

روز دوم : قشم گردی

برنامه ریزی ما کاملا بر عهده بومگردی کلودنگ است و آنها بر اساس آب و هوا برایتان هر روز برنامه می گذارند. روز دوم به قشم گردی مشغول شدیم. دیدن چاه کو ، غار نمکدان (که اگر حاضر نشوید 3 متری سینه خیز بروید لذتی نخواهید برد)و لنج سازی  که هر کدام لذتی خاص به خود داشت.

روز سوم : تور هنگام و اسنورکل

خب روز سوم به دیدن دلفین ها و جزیره زیبای هنگام رفتیم. ابتدا دلفینهای زیبا را دیدیم و سپس در جزیره هنگام پیاده روی کردیم و جبیرها (شبیه به آهو هستند) را دید زدیم و سپس به یکی از سواحل بکر و زیبای هنگام رفتیم و مشغول شنا و اسنورکلینگ شدیم که از لذت لحظات وصفی نتوانم کرد و باید خودتان امتحان کنید.

اینقدر هنگام به ما خوش گذشت که دوباره نیز این تور تکرار کردیم. البته وجود تور لیدری مثل طارق عزیز نیز لذت را دو چندان کرده بود.

اگر هوا مساعد باشد و باد نیاید تور هرمز گردی نیز جزو برنامه است که راجب هرمز زیاد صحبت شده و از زیبایی های آن بسیار گفته اند.

غذاهای بومگردی کلودنگ

اصلا هیچ نگرانی بابت صبحانه ناهار و شام بومگردی کلودنگ  نداشته باشید که من ناهار بد مزه و یا حتی خوب نخوردم که تمامش عالی بود . از حواری میگو بگیر تا قلیه ماهی ، تا میگو دو پیازه ، و خورشت ماهی و ...

بومگردی کلودنگ

بومگردی کلودنگ

فکر کنم الان به من حق بدهید که چرا کلودنگ را بعنوان بهترین بومگردی قشم می شناسم و (بِه نشان) که رسالتش نشان دادن بهترینهاست آن را به شما نشان میدهد.

سایت بِه نشان به شما این اطمینان را میدهد که اگر سفرقشم خود را با بومگردی کلودنگ ترکیب کنید جزو بهترین سفرهای شما خواهد شد.

رزرو تور کلودنگ

کلودنگ و بِه نشان باهم قراردادی بسته اند که در روزهایی خاص در فصول مختلف به کاربران سایت با تخفیف و بصورت اختصاصی خدمات ارائه دهد که شما می توانید با کلیک بر اینجا اقدام نمایید

راستی اگر بومگردی کلودنگ می روید بلیط برگشت نگیرید ، چرا که قطعا دوست دارید بیشتر بمانید. به امید دیدار شما

 

1524