در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1591687939917640.jpg

بهترین رستورانهای گیلانی تهران

 

معرفی رستورانهای گیلانی در تهران

رستوران گیلانی بارکو

رستوران گیلانی بارکو واقع در شهرک غرب ، به ادعای مدیریت رستوران یکی از بهترین رستورانهای گیلانی در تهران است که حقیقتا وقتی با مدیریت آنجا صحبت کردیم دغدغه ایی بجز کیفیت و معرفی غذاهای خوشمزه گیلانی نداشت. در رستوران گیلانی بارکو ادعا می شود که حتی سبزیجات معطر مستقیم از شمال ارسال می گردد تا بتوانند مزه اصلی غذای شمال را به مشتری بچشانند.

اگر طرفدار رستوران گردی و تجربه کردن طعمهای جدید هستید رستوران گیلانی بارکو می تواند یک پیشنهاد بسیار عالی به شما باشد.

رستوران گیلانی بارکو

رستوران گیلانی بارکو

رعایت کامل پروتکل های وزارت بهداشت جهت مبارزه با کرونا در رستوران بارکو

رستوران گیلانی بارکو خود را مسوول به حفظ و رعایت قوانین وزارت بهداشت جهت مقابله با ویروس کرونا می داند و تمامی مفاد را از جمله فاصله گذاری ، تمیز کردن میز مشتری بلافاصله بعد از ترک با الکل هفتاد درصد،زدن ماسک و شیلد توسط پرسنل رستوران و دسترسی مشتریان به مواد ضدعفونی کننده و ...رعایت می کند لذا تضمین می نماید که هیچ خطری مشتریان را تهدید نخواهد کرد.

رستوران بارکو در شهرک غرب

 

دسترسی به رستوران بارکو

با کلیک بر لینک بالا و با استفاده از مسیریاب سایت براحتی می توانید رستوران گیلانی بارکو را پیدا نمایید.همچنین می توانید از تخفیف ها و طرح های متنوع رستوران به مناسبت های مختلف آگاهی یابید.

رستوران گیلانی بارکو دارای فضایی بسیار بزرگ و همچنین به سبک خانه های گیلان می باشد که علاوه بر خوردن غذاهای گیلانی می توانید از فضای آن نیز لذت ببرید.

 

آشنایی باغذاهای اصیل وگیلانی

استان گیلان علاوه بر طبیعت زیبا و منحصر بفرد و فرهنگ بسیارغنی، غذاهای خوشمزه و اصیلی دارد که اگر شما از علاقمندان رفتن به رستورانهای گیلانی هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا با انواع غذاهای گیلانی آشنا شوید تا انتخاب درستی بر اساس طبع و ذائقه خودتان داشته باشید.

معرفی انواع غذاهای گیلانی

1-کباب محلی گیلان(پلا کباب)

پلا کباب (کباب محلی گیلان)

این کباب با گوشت فیله گوساله همراه با کته و دوغ سرو می شود و معمولا ساعتها گوشت را فقط در پیاز و ادویه می خوابانند.

پلا کباب یا کباب محلی گیلا معمولا در نوروز و اعیاد بصورت سنتی طبخ می شود.

2-کباب ترش

کباب ترش رستوران گیلانی بارکو

کباب ترش معمولا از فیله گوساله بهمراه رب انار گردو و سبزیجات معطر تشکیل شده که اگر واقعا دنبال مزه کباب ترش گیلانی هستید باید از چوچاق که یک سبزی ویژه شمال است استفاده کنید. کباب ترش یک مزه بسیار ویژه دارد و برای تنوع طلبها که از مزه کبابهای معمول خسته شده اند می تواند بسیار جذاب باشد.

3-جوجه لونگی

رستوران گیلانی باکو

لَوَنگی به مرغ یا اردک شکم پر می گویند و مرغ یا جوجه لونگی از غذاهای مخصوص آستارا و تالش است. برای پخت مرغ لونگی از رب ازگیل شیرین استفاده می کنند که معمولا به دلیل قیمت نسبتا بالا از رب آلوچه ترش و یا انار نیز بعنوان جایگزین استفاده می گردد. جوجه لونگی اگر با رب ازگیل و سبزیجات محلی گیلان مانند چوچاق و خالی واش طبخ شود طعمی بیاد ماندنی برای شما باقی خواهد گذاشت.

4-گمج کباب

رستوران گیلانی بارکو

به ظروف سفالی ویژه که در شمال از آن برای پخت غذاهای خوشمزه استفاده می شود گمج گویند.شمالی ها اعتقاد دارند غذا در گمج به آرامی پخته می شود و طعم خیلی خوشمزه ایی پیدا می کند.

در گمج انواع غذاها از جمله خورشت فسنجان باقالی قاتوق گمج کباب و ... طبخ می شود.

اما گمج کباب با تکه های فیله گوساله تفت شده در پیاز به همراه سبزیجات معطر شمالی  و گردو آسیاب شده و رب انار بصورت خورشت طبخ می شود که برای آنکه مزه واقعی گمج کباب را درک کنید باید حتما از چوچاق استفاده کنید.

 

5250