در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2021/150_1640870286952571.png

بهترین استیک تهران

بهترین استیک رو کجای تهران بخورم؟

استیک به قسمتی از گوشت راسته گاو گفته می شود که دارای رگه هایی از چربی نیز می باشد.استیک امروزه انواع مختلفی دارد مثلا استیک قصاب(هنکر) که معمولا قصابها این تیکه گوشت را برای خودشان بر می دارند و به مشتری نمی دهند. استیک تی بن که برشی هست از فیله و راسته یا استیک ریبای که یک تیکه گوشت با چربی زیاد از قسمت دنده های گاو است.

در تهران امروز کافه و رستورانهای زیادی اقدام به طبخ استیک میکنند و ادعای بهترین استیک و خوشمزه ترین استیک تهران را دارند. من به عنوان علاقمند به این غذای خوشمزه و علاقمند به رستورانگردی، استیک های خوشمزه تهران که تست کردم واز کیفیتشون راضی بودم برای شما لیست میکنم و البته این لیست به مرور کامل خواهد شد.

لازم به ذکر است که ترتیب قرارگیری بهترین استیک های تهران اتفاقی است و رتبه بندی آنها بر اساس نظر مردم و در لینک زیر موجود است

رنکینگ یا رتبه بندی بهترین استیک های تهران

استیک کافه رستوران بارزیل 

کافه رستوران بارزیل در سعادت آباد قرار دارد و دارای فضای بسته دوطبقه با چیدمان شیک و دلنشین و همچنین فضای بیرون در پیاده رو که سیستم گرمایشی هم گذاشتن و شما با خیال راحت میتونی بشینی و از استیک لذت ببری. از سفارش گیرنده پرسیدم که من دنبال گاو بنفش می گردم و گاو بنفش یا محصول چشمگیر کافه بارزیل چیه؟ که اونم بی درنگ گفت استیک.

کافه رستوران بارزیل

منم یک پرس استیک تی بن سفارش دادم که دقیقا وقتی به شکلش نگاه کنید متوجه می شوید گه چرا به آن استیک تی بُن می گویند. 

استیک تی بن بارزیل

استیک تی بُن یک طرف گوشت راسته و طرف دیگر گوشت لذیذ فیله گوساله است که کافه رستوران بارزیل با یک دورچین عالی آن را سرو میکند. نوشیدنی هم یک لیموناد دست ساز سفرش دادم که خدایی اونم کیفیت قابل قبولی داشت و در نهایت استیک کافه بارزیل در لیست بهترینهای بِه نشان قرار گرفت و حقیقتا استیک کافه رستوران بارزیل جزو استیک های گاو بنفشی حساب می شود. 

گاو بنفش کافه رستوران بارزیل

استیک اپینارد رستوران طهران پاریس (تهران پاریس)

استیک رستوران لوکس طهران پاریس (تهران پاریس) نیز یکی از بهترین استیک های تهران است.استیک اپینارد با یک لایه اسفناج و پنیر ، طعمی خاص و متفاوت از یک استیک را به شما میدهد و حقیقتا که یک گاو بنفش باری استیک ها می تواند باشد چرا که دارای مزه ایی متفاوت و خاص است.خلاصه اگر اهل استیک هستید ، حتما استیک اپینارد رستوران لوکس تهران پاریس (طهران پاریس) در لیستتان باشد.

استیک اپینارد رستوران تهران پاریس

استیک کافه کاریز

استیک کافه کاریز هم در لیست بهترین استیک های تهران قطعا جای داره.البته اگر بخوام در مقایسه با استیک طهران پاریس یا بارزیل بهش امتیاز بدم باید از پنج ،امتیاز چهار رو بدم ولی قطعا استیک کافه رستوران کاریز هم گاو بنفشی است و در واقعا از یک کافه انتطار سرو چنین استیکی رو آدم نداره و بخاطر همین قابل توجه و چشمگیره. خلاصه گذرتون افتاد تستش کنید.ضرر نخواهید  کرد

استیک کافه کاریز

 

2406