در حال انتقال به بانک ... processing...
/upload/images/2020/150_1604395930131236.jpg

باغ رستوران سفیر

تست تایم باغ رستوران سفیر در فشم

به دعوت استارت اپ بِه نشان تست تایم به باغ رستوران سفیر در جاده فشم رفتم. جاده فشم در دو طرف مملو از رستوران و کافه و مکانهای تفریحی می باشد. متاسانه به دلیل کرونا تعدادی از آنها یا جمع کرده اند و یا نیمه تعطیل هستند .

باغ رستوران سفیر به دلیل کیفیت خوب غذا و همچنین سرویس دهی قابل قبول توانسته است که در این بازار خراب همچنان دارای مشتری و مقبولیت باشد و منکه در یک روز غیر تعطیل رفتم (شرایط قرنطینه استانی) ، باغ رستوران سفیر تقریبا در فضای سربازش مملو از مشتریان بود . گرچه که در دوران قبل کرونا سالن سربسته آن هم همین شرایط را داشته ولی باید کسب و کارها طرحی نو دراندازند چرا که به دلیل شرایط اقتصادی و کرونا دیگر از آن تجمع مشتاقان رستورانگردی خبری نخواهد بود.

در ابتدای ورود به محوطه باز رستوران دمای بدن شما سنجش می شود و همچنین از شما می خواهند که دستتان را کاملا با ضد عفونی کننده پدالی، تمیز کنید . مبلمان و چیدمان در فضای آزاد این رستوران قابل قبول و دلپذیر است.دستشویی بسیار تمیز و با آب گرم است که در روزهای سرد مشکلی نخواهید داشت.

منو رستوران سفیر تنوع کباب نسبتا خوبی دارد و من که به دنبال گاو بنفش هر برند هستم کباب لاری مخصوص رستوران سفیر را سفارش دادم. در کنار کباب ،زیتون پرورده و دوغ محلی هم  اضافه کردم . یک نان تازه خوشمزه هم برایم آوردند .

باغ رستوران سفیر

کباب لاری به گفته سفارش گیرنده از راسته گوسفندی خوابانیده در ماست و ادویه خاص تشکیل شده که بسیار لذیذ و طعم خوبی داشت. زیتون پرورده هم خوشمزه بود و کیفیت بالای داشت. کلا در سفارشم هیچ نکته بدی ندیدم.اگر از من کسی پیشنهاد غذا بخواهد قطعا کباب لاری رستوران سفیر در لیست پیشنهادی من جای دارد و گاو بنفش این رستوران را همین کباب لاری می دانم.

پس از ناهار هم سفارش چایی میکس با دارچین و زنجبیل دادم که عالی بود و بسیار چسبید و به شما توصیه میکنم حتما امتحان کنید.

رستوران سفیردر فشم

باغ رستوران سفیر قطعا جزو رستورانهای لوکس پایتخت و نسبتا گران محسوب می شود که البته با این اوضاع احوال اقتصادی به نظر قیمتها منطقی می آیند.

در پایان باغ رستوران سفیر قطعا درسایت( بِه نشان) و در لیست بهترین رستورانهای تهران جای دارد.

 مسیریابی آسان باغ رستوران سفیر 

 

 دیدن بهترین رستورانهای تهران 

ممنون از شما که تا انتهای این گزارش با من همراه بودید.

تستر میثم

 

1678